Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 decembrie 2016

Invata-ma
Autor.Gabriel Stoica
Era o zi plina de nori
Eram pierdut in departare,
Privirea mea era spre nicaieri
Visam ca o sa-mi iesi in cale.
Te desenam asa frumoasa
Stralucitoare ca o Zaina,
Cu bucle aurii,Frumoasa tare
Ca ai sa vi.
Si ai venit usor la mine
Norii,Tristetea tu ai alungat,
Pe Cer tu ai facut sa fie Soare
sI MI-AI REDAT fERICIREA.
Învață-mă să trăiesc -
Așa cum nimeni nu o face!
Învață-mă să simt,
Ca să te simt aproape.
Invata-ma ce e Iubirea
Ca-ci mi-a lipsit decind ma stiu,
Adu-mi in Suflet bucuria
Vreau sa fiu iaras un Copil.
Te rog sa-mi fi mereu aproape
Si mingaiere sa imi dai,
Sa ma alinti cu ata Iubire
Si linga tine sa ma simt ca-n Rai.
Tu insemni totul pentru mine
Viata,Lumina,Aerul ce il respir
Esti Universul,Lumea intreaga pentru mine
Tu esti Dulcea Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu