Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 decembrie 2016

Seara de Iarna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Decembrie.2016
Afara sa-noptat usor 
Si ninge linistit.
Noi linga brad stam si privim
Fulgii cei argintii.
E-o seara minunata-n doi
Iubito esti frumoasa.
Hai vino sa te string in brate
Gerul sa nu ne afle.
Hai sa esim cu sanioara
Sa alergam la vale.
Zapada alba si frumoasa
Sa scartaie sub picioare.
In timp ce sania alearga
Eu sa te tin in brate.
Si printre fulgii ce-i frumosi
Eu sa iti dau parul lung pe spate.
Si sa-ti sarut gurita dulce
In Ochii tai sa ma pierd.
Tu sa ma stringi la pieptul tau
Sa-mi spui ca ma Iubesti.
Apoi dupa plimbarea-n noapte
Tu rosie-n obraji.
Eu cu mainile inghetate
Spre casa ne indreptam.
In casa-i cald.miros de brad
Eu iti aduc un ceai.
Somnul te fura-ncetisor
Si te privesc.cu Drag.
Tu dormi eu te privesc in noapte
Ce Dulce esti Iubito.
Cu tine toate serile-s frumoase
Viata-i un paradis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu