Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 30 iunie 2019

Vino degrabă mi-e dor de tine

vino degrabă, mi-e dor de tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Vino degrabă îmi este tare dor
De ochii tai senini ca marea,
De gura ta cea dulce, cum e mierea
Şi de blândeţea glasului tău.

Vino, mi-e dor să te strâng tare în braţe
Şi să mă joc în părul tău,
Să mă alinţi şi să îmi fi aproape
In noptile de vară, să fim noi.

Puţin a mai rămas si îmi vei fi aproape
Nu am să te mai las să pleci,
Tu eşti amea dulce jumătate
Din suflet şi din inimă eu te iubesc.

Cu tine eu mă simt întreg
Ne completăm în tot şi toate,
Esti unică şi minunată
Fiinţa dragă ce-o iubesc,
Vino, eu te aştept.

30 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu