Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iunie 2019

Mulţumesc, că mai primit în viaţa ta

Mulţumesc, că mai primit în viaţa ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Astăzi sunt cel mai fericit
Căci tu frumoasă Fată eşti aici,
Mai făcut să gandesc frumos
Să cred în mine, să fiu pozitiv.

Îţi mulţumesc, că mai primit în viaţa ta
Că ai avut încredere în mine,
Acum zâmbim şi suntem fericiţi
La bine şi la greu ne ţinem strâns de mână.

Totul în jurul nostru-i de poeste
În lumea noastră minunată,
Trăim o viaţă ca în filme
Tu esti prințesa mea frumoasă.

Tu îmi dai linişte în suflet
Tu-mi împlineşti visurile,
Eşti dulcea mea, Fată senină
Te iubesc mult, esti Îngeraşul meu.

4 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu