Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 iunie 2019

La o cafea

La o cafea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

La o cafea eu te invit
Să fim doar noi în zorii zilei,
Să admirăm frumosul răsărit
Şi florile cum se trezesc zâmbind.

Să ascultăm cantecul păsărelelor
Şi să privim cerul senin,
Să simţim mângâierea vântului
Ce-adie vara liniştit.

Ce gust sublim are cafeaua
Aroma ei îmi umple inima,
Sunt fericit că tu eşti lîngă mine
Şi-ncepem ziua amândoi .

Frumoşi sunt ochii tăi albaştrii
Şi părul ce în val coboară pe umerii tăi,
Te văd aşa de dulce şi frumoasă
Ce mult îmi placi, cred că mă îndrăgostestesc.

Şi de aici din zorii zilei
Decând cafeaua am băut-o amândoi,
Incepe poezia noastră de iubire
Să fim noi doi, o veşnicie.

25 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu