Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 3 iunie 2019

Eşti cea mai frumoasă Fată

Eşti cea mai frumoasă Fată
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu pentru mine eşti un vis real
O Zână bună din poveşti,
Frumoasă precum îngerii cereşti
Tot ce mi-e drag şi ce iubesc.

Iubesc la tine sufletul şi simplitatea ta
Inima pură, vocea ta,
Eşti dulce, tot ce am mai scump
Tu eşti fiinţa pe care o plac şi o iubesc enorm.

In prejma ta mă simt complet
Sunt fericit, şi implinit,
Tu eşti tot pentru mine-n lumea asta
Femeia dulce, ce-a venit din vis,
Mi-eşti dragă rău eşti soarele din fiecare zi.

3 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu