Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 16 iunie 2019

Te iubesc enorm

Te iubesc enorm
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti visul meu ce s-a împlinit
Te văd un înger prihanit,
Tu îmi faci viaţa minunată
Tu eşti cea mai frumoasă fată

Tu mai schimbat şi azi mi-e bine
Mi-ai sters lacrimile din ochi,
Acum traiesc frumos, ca-n vise
Sunt fericit că eşti aici.

Când spun că te iubesc, o spun din suflet
Chiar dacă nu o spun mereu,
Te vreau să fi aici, cu mine
O viaţă întreagă, nu o zi.

16 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu