Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 iunie 2019

O noapte pentru noi

O noapte pentru noi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Această noapte minunată
E pentru noi iubita mea,
Luna vrea să ne vadă
Îmbrăţişati, şi fericiţi.

Amândoi şi izvorul rece
Ce curge lin la vale in lacul de cristal,
Iar stelele de sus ne spune
Cât de frumoşi suntem noi doi.

Priveşte florile frumoase
Cum gingaş ele au adormit,
Stau una lângă alta, sunt aproape
Se odihnesc puţin.

Frumoasă esti iubita mea
O Fată dulce, ca tine nu e în lume,
Din suflet te iubesc să şti
Tu mă faci fericit şi îmi e bine.

E noaptea noastră, e un vis
Sunt fericit cã-mi eşti aproape,
Vreau să îţi spun tot ce eu pentru tine simt
Esti tot ce am eu mai de preţ în viaţă.

Vreau tu să fi Mama copiilor mei
Să fim nedespărţiţi întreaga viaţă,
Am să te-alint şi am să te iubesc
Tu vei fi Zâna mea cea mai frumoasă.

Ne vom juca, cu Bebeluşul nostru
Şi il vom creste fericiţi,
Vom fi mereu copii
Ne vom iubi ca-n prima zi.

5 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu