Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 iunie 2019

Strig Doamne către tine

Strig Doamne către tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Îmi ridic privirea către cer
Şi te caut cu privirea,
În şoaptă o rugăciune îţi cer
Iartă-mă pe mine Doamne.

Am greşit faţă de tine
Când am dat de greu în viaţă,
Şi am spus că nu îţi pasă
De durerea ce mă apasă.

Când bine mi-a mers în toate
Am uitat aţi mulţumi,
Egoist eram puternic
Şi nu-mi păsa de nimic.

La greu m-am temut şi spaima
M-a cuprins, m-a doborât,
Dacă eu aveam credinţă
Ştiam că tu eşti aici.

Maică Sfântă minunată
Pentru noi tu plângi mereu,
Roagă-te şi pentru mine
Să mă ierte Dumnezeu.

Eu sunt slab şi temător
Vreau să cred mai mult în tine,
Să mă fereşti de ce-i rău
Doamne vino lângă mine.

Vindeca-mi durerea care
Azi mă chinue prea rău,
Să nu mă laşi Doamne, tată
Te rog fi aici mereu.

28 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu