Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 21 iunie 2019

Şi ce-aş mai vrea să îţi spun La Mulţi Ani

Şi ce-aş mai vrea să îţi spun. La Mulţi Ani
Poezie dedicată  Tatălui meu

Azi stau şi mă gândesc la tine
Aş vrea să te îmbrăţişez,
Să te strâng tare în bratele mele
Şi să îţi spun că te iubesc.

E ziua ta Tăticul meu
Şi îmi ridic privirea către cer,
Privesc spre bunul Dumnezeu
Te văd, tu eşti acolo lângă el.

Era frumos în vremea aceea
Când erai lângă noi şi te sărbătoream,
Radeam, ciocneam, eram cu toţii împreună
Tu erai fericit, zâmbeai.

Azi tu eşti sus la Dumnrzeu
Petreci, cu Îngerii în cer,
Noi pe pământ la tine ne gândim
Şi ne rugăm să-ţi fie bine.

Totul acasă a rămas lafel
Decând tu Tată ai plecat,
E locul gol la masă, tu nu eşti
Şi fără tine ne e greu.

Astăzi ai fi fost un Bunic fericit
Te-ai fi plimbat cu nepoţeii în parc,
Am fi mers împreună pe stadion
Si-am fi strigat,  din toţi plămânii hai Petrolul .

Să şti că ai rămas aici
Trăieşti prin noi, mereu te vom iubi,
Te vom păstra în sufletele noastre
Vom fi buni şi puternici cum tu ti-ai dorit.

21 Iunie, Ziua ta. (72de ani)   Tata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu