Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 iunie 2019

Te-am ales cu inima

Te-am ales cu inima
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Când te-am văzut am tresărit puţin
Aveam impresia că te cunosc de-o viaţă,
Că împreună am copilărit
Eşti tare minunată şi frumoasă.

Când am vorbit mai fascinat
Mi-a plăcut mult cum îmi vorbeai,
Gândeşti ca mine, şti ce vrei
Ne completăm în planuri, gânduri şi idei.

Eu te-am ales cu inima
De mult te caut, bine ai venit,
De-acum pot spune că sunt fericit
Căci tu eşti astăzi lângă mine.

Cu tine pot muta munţii din loc
Şi amandoi putem ţine soarele în palme,
Cu tine pot să construiesc un paradis
Tu eşti Regina iar eu Regele.

De-acum noptile vor fi mai albastre
Şi bucuria va fi mult mai mare,
Căci ne ţinem de mână în toate
Eşti Zona mea, şi te iubesc, mi-eşti dragă.

5 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu