Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 iunie 2019

Mi-e dor de tine iubire

Mi-e dor de tine iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Din clipa acea minunată
Când tu mi-ai apărut în cale,
Inima tare a început să-mi bată
Şi am simtit iubirea aproape.

Şi ne-am îndrăgostit unul de altul
Tot ce visam trăiam noi amândoi,
Eram doar noi în lumea noastră minunată
Şi totul era o poveste.

Până când tu mai părăsit
Şi ai ales un alt Băiat,
Te-a furat valul, crezând că îţi va fi mai bine
Dar ce să vezi că te-a dezamăgit.

Acum eşti singură  şi plângi
Nu îţi e bine, eşti departe,
Lafel ca tine eu sunt trist
Şi îmi doresc să vi aproape.

Aştept să-mi dai un telefon
Să-ţi aud glasul blând şi dulce,
Eu te iubesc şi îmi e dor
Doar lângă mine îţi e bine.

Vino şi hai să dăm culoare vieţii
Să începem o poveste fără de sfârşit,
Să şti că eu te iubesc sincer
Nu mai pleca, eu sunt aici.

24 Iunie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu