Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 ianuarie 2020

ZANA RAPUNZEL

Zana rapunzel


(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ţi-aduci aminte ziua aceea
Când amândoi ne-am întâlnit?,
Era puţin pe la amiază
O zi de marţi, octombrie cu cer senin.

Ţi-am mângâiat părul blond lung
Şi te-am privit cu drag în ochi,
Te-am luat de mană şi ţi-am zis
Eşti zana bună Rapunzel.

Din clipa aceea inima a inceput să-mi bată tare
Fiorii dragostei mă scuturau,
Tot ce conta pe aaceasta lume
Erai tu, zana mea.

Astăzi privesc totul ce pe-o poveste
Şi te pastrez la mine în suflet,
Ai rămas pentru mine, Rapunzel
Zqna cea bună.

Tocmai pentru că te iubesc
Mă bucur pentru fericirea ta,
Eşti minunată şi zâmbeşti
Ai rămas zqnq. Rapunzel.

24 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu