Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 2 ianuarie 2020

TE-ASTEPT

Te-aştept
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Sunt eu şi visurile mele
Şi rătăcesc prin amintiri,
Te desenez în minte, şi-ţi dau viaţă în poezie
Și-aștept momentul când tu ai să vi.

Atât de mult vreau să te am aproape
Să împărţim totul la doi,
Seara să îţi adorm în braţe
Să fim doar noi şi să zâmbim.

Să ne plimbăm seara sub clar de lună
Să scriem poezii cu stelele pe cer,
Iubirea noastră să fie mereu senină
Iar tu să fi îngerul meu.

Privesc în jur poate te văd
Dar tu nu eşti, m-am rătăcit,
Of dacă ai şti cât îmi doresc
Să fi acum aici, şi să mă ocroteşti.

Seara vorbesc, cu luna despre tine
Ea mă ascultă, mă încurajează,
Te ia de mână, te aduce în vise
Şi noaptea mea e minunată.

Știu că acolo undeva
Tu eşti, gândesti lafel ca mine,
Citeşti şi iei înseamă poezia mea
Te-aştept să vi la mine.

2 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu