Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 2 ianuarie 2020

O FATĂ CA EA

O fată ca ea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De multă vreme te astepti
Să vi, să-mi fi aproape,
Să îmi stingi focul ce ȋmi arde în piept
Sa-mi mângâi sufletul ce plânge.

Când m-am îndrăgostit credeam
Că vom fi împreună,
O viaţă întreagă, nu o lună
Dar nu a fost să fie.

Ai apărut tu, azi sunt fericit
Mă imbraci cu iubire,
Eşti dulce şi frumoasă ca o zana
Ai zâmbet în privire.

E ea, o fată simplă, minunată
Din suflet o iubesc,
Cum nu găseşti în lumea toată
Mi-e dragă, o divinizez.

O fată cum e ea, iubita mea
Merită ce-i mai bun,
Am s-o respect şi-am s-o iubesc
Cât trăiesc pe pământ.

2 Ianuarie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu