Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 ianuarie 2020

DARURILE PRIETENIEI

Darurile prieteniei
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Întind o mână către tine
Să simt prietenia ta,
Să îmi alini tristeţea ce ma-nbie
Să îmi stergi lacrima ce-mi umple faţa.

Tu-mi eşti aproape şi mă asculţi
Mă faci să râd atunci, când plâng
Tu pretutindeni mă însoţeşti
Eşti lângă mine îmi zâmbeşti.

Îţi mulţumesc prieten drag
Că mă ințelegi şi-mi eşti aproape,
Că mă cerţi atunci, când greşesc
Şi ce îţi povestesc pastrezi la tine, nu spui mai departe.

E greu în zilele de azi
Să întâlneşti oameni cu suflet bun,
Prieteni sinceri, devotaţi
Astazi doar oameni falşi.

Mereu eu îţi voi fi loial
Şi te voi ridica, când ai să cazi,
Vom plange şi vom rade amândoi
Căci te respect prieten drag.

11 Ianuarie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu