Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 ianuarie 2020

O CLIPĂ DE SINCERITATE

O clipă de sinceritate
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am fost o vreme împreună
Şi am scris o poveste minunată,
Dar intr-o zi a venit o furtună
Şi-a luat cu ea, iubirea noastră, tot ce-afost frumps.

Acum iubirea noastră a rămas în cartea vieţii
Pe care am luat-o amândoi,
Stau mărturie pozele frumoase
Şi amintirile rămase după noi.

Aş vrea o clipă de sinceritate
Spunem, te mai gândesti la noi?,
Mai iubit aşa cum scrie în carte
Ai avut sentimente, acum îţi pare rău?

Orice ar fi, tu mi-ai rămas în suflet
Sunt sincer, încă îmi e dor,
Îţi multumesc, pentru ata iubire
Pentru tot ce-am trăit noi doi.

3 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu