Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 ianuarie 2020

STANGE-MA ÎN BRAŢE

Strânge-mă în braţe
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Iubind am cunoscut durerea
Mi-au curs lacrimi siroaie, neîncetat,
Se spulberau clipele senine
Ca un castel din cãrtile de joc.

Visam frumos la fericire
Crezând în fata ce-mi era aproape,
Dar nu a fost decât dezamăgire
Iar astăzi am in suflet numai cicatrice.

Acum tu ai venit, eşti lângă mine
O fată minunată cum din todeauna mi-am dorit,
Eşti dulce şi frumoasă ca un înger
Din tot sufletul te iubesc.

Cu tine am cunoscut fericirea
Şi tu mi-ai arătat cat de frumoasă e iubirea,
Astăzi trăim frumos în lumea noastră minunată
Eşti marea mea iubire, cea mai frumoasă fată.

Mai vindecat de teamă şi durere
Mi-ai lipit sufletul la loc,
Eşti pentru mine ca un înger
Frumoasa mea,

3 Ianuarie. 2020,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu