Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 ianuarie 2020

DESTINUL

Destinul
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ai pus pe cerul meu raze de soare
Şi florilor le-ai dat parfum,
Ai îmbrăcat totul in jur intr-o culoare
Şi astăzi viaţa mea e roz.

Destinul ne-a ales pe noi
Să ne iubim, să fim aproape,
Şi a făcut să trăim fericiţi
Şi de iubire s-avem parte.

Acum trăim povestea noastră
În care tu eşti zana mea,
Eşti îngerul, iubirea mea curată
Îţi mulţumesc, că ai venit în viaţa mea.

21 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu