Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 2 ianuarie 2020

EŞTI FRUMOASĂ

Eşti frumoasă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Frumoasă eşti iubita mea
Te asemăn cu un înger,
Ai zâmbet în privire şi în ochi
Căldura multă în suflet.

Frumoasă eşti precum o zană
Tu îmi dai fericire,
Cu tine viaţa mea-i un vis
Eşti marea mea iubire.

Cu tine am creat o lume de poveste
Astăzi sunt implinit,
Mai făcut să mă simt bărbat
Mi-ai dăruit un mic prinț.

Noi doi ne completăm în toate
Trăind povestea noastră,
Ne vom iubi neincetat
Vom fi ne despărţiţi întreaga viaţă.

Va creşte mare prinţul nostru
Noi îl vom ocroti,
Chiar şi când anii tinereţii noastre se vor scurge
Noi braţ la braţ vom fi.

2 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu