Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 ianuarie 2020

DA-MI MÂNA TA

Dă-mi mâna ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

S-a lăsat noaptea, florile au adormit
Se ţin în braţe să nu îngheţe,
E totul de poveste, stelele pe cer zâmbesc
Iar vântul suflă liniştit.

Uşor totul în jur îngheaţă
Norii de nea pe cer apar,
E-o noapte autentică de iarnă
Exact ca-n basmele ce le citeam.

Dă-mi mâna, hai să ne plimbăm
Să ningă tare în părul tău,
Să ne jucăm cu neaua proaspăt aşternută
Si-un om de zăpada noi să construim.

Cat de frumoasă eşti în noapte
Doamne precum sunt zanele din basme,
Roşie toată în obraji
Te strang cu drag la mine în braţe.

Această noapte este altfel
Decât sunt noptile de iarnă,
Şi şti de ce, fată frumoasă?
Pentru că tu eşti lângă mine.

Să alergăm pe derdeluş
Şi să te prind când vi la vale,
Cât de frumoasă eşti când ninge în părul tău
Dă-mi mâna, vino mai aproape.

4 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu