Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 ianuarie 2020

PRIMUL TE IUBESC

Primul te iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Păstrezi şi azi cu drag în suflet
Clipa aceea minunată,
Când te-am luat uşor de mână
Şi am soptit, frumoasă fată.

Era o seară de toamnă
Senin, cerul pictat cu stele,
Doar noi şi florile afară
Şi vântul ce te mângâia în păr.

Priveam atent în ochii tăi
Prin ei vedeam lumea frumoasă,
O lume în care eram doar noi
Viaţa mea toată lângă tine-i minunată..

Te-am luat în braţe şi te-am sărutat
Am simţit un fior ce mi-a plăcut,
Mâna prin părul tău eu mi-am trecut
Şi am soptit, eşti tot ce mi-am dorit, din suflet te iubesc.

Am început să plangem amândoi
Şi ne întrebam unul pe altul,
Unde ai fost, te-aştept de-o viaţă întreagă?
Tu eşti iubirea mea, fiinţa dragă.

Şi uite că astăzi trăim povestea noastră
Mi-eşti îngerul cel păzitor,
O dulce şi frumoasă fată
Iubita mea, prezentul, viaţa întreaga, viitorul.

10 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu