Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 ianuarie 2020

DE CE EŞTI RECE?

De ce eşti rece?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-aduc aminte de noi doi
În ziua când ţi-am declarat iubirea,
De visurile noastre, jurămintele iubirii
De sărutările şi îmbrăţisările tandre.

Până mai ieri eram aproape
Şi ne ţineam mereu de mână,
Dar nu ştiu cum, ce s-a intamplat
Că azi eşti rece, nu îţi mai pasă de mine.

Nu te mai bucuri când îţi dăruiesc o floare
Nimic nu-ţi place, mă eviţi,
Când te invit la o plimbare
Uşor şi elegant tu mă respingi.

Numai vrei să-mi adormi în braţe
Eşti tot mai rece, te fereşti,
De ce alegi să laşi deoparte
Iubirea noastră din poveşti?.

De ţi-am greşit te rog mă iartă
Şi spune-mi ce-am făcut, să-mi pară rău,
Nu te retrage, nu mă da deoparte
Nu mă răni căci te iubesc.

Dacă iubeşti pe altcineva
Spune-mi, şi n-am să stau în calea fericirii tale,
Voi suferi fără să vezi
Căci te iubesc, şi rău mă doare.

Chiar de nu-mi spui motivul despărţirii
Am înţeles că ai pe altcineva,
Te las să pleci să-i fi aproape
Căci asta înseamnă să iubeşti.

13 Ianuarie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu