Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 ianuarie 2020

PRIVESC ÎNDELUNG

Privesc îndelung
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am ales să fiu doar eu cu mine
Să vorbesc cu sufletul,
Mă gândesc la tot ce-am făcut rău şi bine
La iubirile ce le-am pierdut.

Tot privesc în zare să te văd
Să-mi răspunzi la o întrebare,
Cu ce ţi-am greşit de te-ai purtat aşa urât
De-ai plecat şi nu mai vrei să şti de mine.?

Astăzi am rămas cu amintirile frumoase
Pozele şi clipele de vis,
Toate zilele şi nopţile rupte din basme
Tot ce amândoi am construit.

Eşti departe, poate mai uitat
Însă eu te port în suflet,
Te astepti să-mi dai un semn
S-au măcar să-ţi aminteşti de mine.

6 Ianuarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu