Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 ianuarie 2020

LA TINE ÎN BRAŢE

În braţele tale
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Parcă mai ieri eram prieteni
Şi ne plimbam seara prin parc,
Râdeam şi povesteam, făceam glumițe
Şi îţi spuneam, eşti sora mea.

Din joacă îţi spuneam, - ce bine ne stă împreună
Iar tu râdeai spunând ,- tu eşti nebun?,
Noi suntem doar prieteni buni, aşa e bine
Nu te gândi mai mult de-atat.

Şi uite că ne-am contrazis
Nebunul ăla spunea adevărul,
Acum tu eşti iubita mea
Şi ne-amintim cu drag de zilele acelea.

Acum noi suntem fericiţi
Trăim frumos povestea noastră ,
Te strâng în braţe, te sărut
Şi spun, iubita mea frumoasă.

La tine în braţe adorm în fiecare noapte
Lafel în zori noi ne trezim,
Îi zâmbim soarelui ce-n geam ne bate
Şi suntem amandoi frumoşi şi fericiţi

9 Ianuarie. 2020





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu