Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 14 octombrie 2022

TE IUBESC CU TOATĂ FIINŢA MEA

          Te iubesc cu toată fiinţa mea
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Din prima clipă am știut
Că tu eşti sufletul pereche,
Fiorul m-a lovit în inimă
Şi mi-am dorit să fi a mea iubită.

      Au fost momente pline de furtună
Şi a plouat cu lacrimi multe când am stat departe,
Inima mea  te-a căutat
Şi m-a certat că nu te-am  păstrat lângă mine.

      Mi-am dat seama că iubirea mea e mare
Că fără tine nu sunt eu,
Acum mai mult ca niciodată
Îmi doresc să-mi fi soaţă, Mâţa mea frumoasă.

      Te iubesc mult şi nu renunţ la tine
Eşti cea mai minunată fată de pe acest pământ,
Am să-ţi topesc eu inima de gheaţă
Şi o să fim întreaga viaţă fericiţi.
           14 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu