Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 3 octombrie 2022

ÎMI PARE RĂU CĂ AM ALES AŞA

        Îmi pare rău că am ales aşa
   (Autor. Gabriel Răzvan  Stoica)

      De şi te iubesc enorm
Din inimă şi din suflet,
Am ales, şi-mi pare rau
Să renunţ să sper la tine.

      Am fost fericiţi noi doi
Şi-ncă te iubesc din suflet,
Chiar dacă azi ai plecat
Şi eşti în braţele lui.

      Mi-a fost greu să aleg asta
Să rupem prietenia,
Suferinţa îmi distrugea viaţa
Pentru că mi-ai fost iubită.

      Nu putem fi doi prieteni
Eu îmi doresc altceva,
Astăzi mă doare prea tare
Of, este mai bine aşa.

      Să şti că te iubesc mult
Şi mi-e tare dor de tine,
Te insotesc cu al meu gând
Ai rămas a mea iubire.
     3 Octombrie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu