Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 23 octombrie 2022

SĂ NU MAI PLECI

        Să nu mai pleci
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Să nu mai pleci de lângă mine
Căci tare rău m-a durut inima♥,
Am plâns amar, nu mi-a fost bine
Singur, fără de tine Zîna mea.

      Să nu mai pleci, să nu mă laşi
Singur să rătăcesc în cautarea ta,
Caci tare mult am suferit
Şi greu mi-a fost fără de tine draga mea.

      Te vreau în viaţa mea până la capăt
Să fim noi doi în lumea noastră,
Te iubesc mult, îngerul meu
Să  nu mai pleci, căci rău plânge sufletul meu.
        23 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu