Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 31 octombrie 2022

IUBIRE PURĂ MÂNGÂIERE

      Iubire, pură mângâiere
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Iubire te coboară în inima mea
Şi umple golul de acolo,
Răsfata-ma cu mângâierea ta
Şi pune-mi zâmbet în privire.

     Iubire nu fugi de mine
Eu cred în tine şi te vreau,
Atinge-mi sufletul ce plânge
Şi dă-mi un strop de bucurie.

      Eşti dulce, tu esti viaţă
Eşti cerul cel senin şi soarele de dimineaţă,
Eu cred în tine, vreau să vi
Să-mi împlineşti tot ce-am scris eu în poezii.
       31 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu