Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 30 octombrie 2022

COBORI DIN POEZIE

       Cobori din poezie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Nu este poezie ce o scriu
În care să nu te strig,
Te chem, te caut şi-mi doresc
Să vi.

      Mai ascultat, ai apărut
Mai mângâiat şi răsfăţat,
Apoi uşor ai dispărut
Şi-am plâns.

      Mai vino iar, cobori din vers
Şi prinde-mă de mână,
Căci vreau liniştea să-mi găsesc
În braţe la tine.

      Coboară prea frumoasă fată
Din versul ce l-am scris,
Şi vino să îmi fi aproape
Nu vreau să mai fiu trist.
       30 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu