Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 octombrie 2022

AM PUS PARIU CU VIAŢA

       Am pus pariu cu viaţa
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Când te-am cunoscut pe tine
Am simţit în inimă,
Fiorii dulci ai iubirii
Şi caldura dragostei.

      Am crezut mult în noi doi
Şi am pus pariu cu viaţa,
Că-mi vei fi mereu aproape
Toată viaţa.

      Nu m-am temut o secundă
Ca-i putea să mă loveşti,
M-am oferit ţie fată
Când ţi-am spus că te iubesc.

      Mai lăsat să mă apropi
De tine, să-ţi vindec rana,
Şi când m-am îndrăgostit
Ai plecat,, mai părăsit.

      Am rămas plângând în urmă
Cu inima frântă toată,
Tu nu te-ai uitat în urmă
Mai lovit rău, ce îţi pasă.

      Nu ti-am greşit cu nimic
Şi tot mi-am cerut iertare,
De durere te-am rănit
Cu vorbe puţin amare.

      Mi-ai promis că nu vorbeşti
Cu nimeni despre noi doi,
Dar i-ai spus tot omului
Cu, care tu astãzi eşti.

      Asta e, aşa a fost
Crede-mă am fost un prost,
M-am lăsat furat de val
Şi am plâns mult cu amar.

      Să nu treci prin ce trec eu
Să nu şti ce e durerea,
Dar când o să-ţi fie bine
Să plece şi el de lângă tine.

      Şi atunci să-ţi aminteşti
De mine că te-am iubit,
Şi de lacrimile mele
Ce le-am varsat pentru tine.
       27 Octombrie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu