Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 octombrie 2022

SUFLET PERECHE

        Suflet pereche
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Te-am întâlnit pe tine suflet drag
Emoţia iubirii m-a cuprins,
Şi a aprins inima mea în piept
Şi repede eu m-am îndrăgostit.

      Eşti tu, fata din visul meu
Ne potrivim ca două picături de apă,
Ne completăm, iubim la fel
Tu ai venit în lumea asta pentru mine.

      Eşti sufletul meu pereche
Priveste mai atent la noi,
Suntem fãcuti să fim aproape
Să ne iubim, să trăim fericiţi.

      Uite-te puţin, şi-ai să-ţi dai seama
Cât de bine ne potrivim,
Vino, întinde-mi mâna, spune da
Şi hai să fim un suflet pereche.
          5 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu