Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 octombrie 2022

SUNT DOAR UN OM CE TRECE PRIN TIMP

        Sunt doar un om ce trece prin timp
             (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Sunt doar un om ce trece prin timp
Râd, plâng, sunt fericit,
Greşesc în faţa oamenilor
Fără să vreau, dar sunt un om.

      Invăţ să lupt, să iert, să ajut
Să fiu aproape de cei dragi,
Mi-asum tot ce nu reuşesc
Şi vreau să-mi fie bine.

      Îmi pasă mult de cei, ce îi iubesc
Le sar în ajutor,
Dar totuşi mai greşesc şi eu
Sunt un om trecător.
       4 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu