Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 10 octombrie 2022

SĂ NU TE ÎNDOIEŞTI DE IUBIREA MEA

        Să nu te îndoieşti de iubirea mea
           (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Inima mea îţi apartine
Acum bate în pieptul meu nu mai pentru tine, zâmbeste când eşti fericită
Şi plânge când eşti tristă, e neliniştită.

      De când timpul ne-a separat
Şi-am stat departe unul de celălalt,
Inima mea te-a căutat neîncetat
Şi-a plâns într-una pentru tine.

      Te iubesc mult, Mâţa mea dragă
Să nu te îndoieşti de mine,
Vino aproape să ne fie bine
Să scriem împreună cea mai frumoasă poezie.
     TE IUBESC MULT. ♥♥♥♥😘😘😘
                10 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu