Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 octombrie 2022

CEA MAI FRUMOASĂ GREŞALĂ

         Cea mai frumoasă greşală
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am făcut multe greşeli
Pentru toate am plătit,
Şi acum plătesc dinou
Decând te cunosc pe  tine.

      E greşala cea mai mare
Am comis-o, asta e,
Tu mi-ai pus în suflet.soare
Mi-ai făcut cerul senin.

      Acum pot să spun frumos
Că iubirea mă îmbracă,
Eşti greşala mea cea mare
Iubirea mea minunată.
         7 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu