Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 octombrie 2022

DE LA IUBIRE PÂNĂ LA URĂ, NU E DE CÂT UN PAS

       De la iubire până la ură, nui de cât un pas
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Ieri erai îngerul meu, te iubeam
Ne făceam vise, te divinizam,
Astăzi am devenit ateu
Sătul de indiferenţa şi minciunile ce mi le spuneai.

      Ţi-am dat viaţă prin visuri şi poezie
Şi te-am iubit mai mult de cât credeam,
Dar astăzi tu ai reuşiţt
Să ştergi acele sentimente minunate pe care ţi le-am oferit.

      Astăzi iubirea mea s-a transformat în ură
Pentru că tu n-ai dat doi bani pe mine,
M-ai sedus şi abandonat
Şi ai vorbit cu alţii despre mine.

      Îi crezi pe cei ce mint în preajma ta
Şi nici de cum pe cel, ce te-a iubit,
Sătul sunt astazi şi dezamagit
Aşa că nu te mai iubesc să şti.

      Mi-a fost frică să nu te urăsc
Şi uite că astăzi chiar asta fac,
Mai minţit, mai abandonat
Te urăsc pe tine cu chip de inger, suflet drag
        28 Octombrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu