Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 noiembrie 2022

UN OM CARE IUBEŞTE

      Un om care iubeşte
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Sunt un om simplu, onest
Cred în mine şi iubesc,
Îmi pun inima pe tavă
Cu totul mă dăruiesc.

      Mi-am dorit mereu şi vreau
Să iubesc, să fiu iubit,
Şi de câte ori am vrut
Am fost lovit şi rănit.

      Bunătatea, reomantismul
Astăzi nu sunt calitaţi,
Doar atracţia şi sexul
Cardul, banii, luxul pur.

      Cicatricile rămase
M-au făcut puternic azi,
Mă iubesc mai mult pe mine
Ştiu  să apreciez ce am.

      Nu renunţ la fericire
La iubire, cred în ea,
Nu mă tem, merg inainte
Las în urmă lumea rea.

Poezie Motivaţională
       12 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu