Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 noiembrie 2022

MAI CREZI ÎN NOI?

             Mai crezi în noi?
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Tu ai văzut ce bine ne stă împreună
Şi cum ne-asemanam în toate?,
Cât de frumos bat inimile♥♥noastre împreună
Şi cum ne completăm.

      Noi ne-am născut să fim aproape
Să trăim împreună viaţa asta,
Eşti o minune, dulce fată
Dar şi copilă, şi orgolioasă.

      Mereu ţi-am spus să nu mai fi naivă
Să nu mai crezi în vorbe false,
Eu te-am iubit, şi te iubesc, chiar dacă eşti departe
Căci eşti tot ce am mai de preţ, minunea mea gingaşă.

      Mai crezi în noi?
Nu te grăbi să îmi răspunzi că nu,
Lasă orgoliul, şi pune inima în faţă
Te rog s-o laşi pe ea să aleagă.

      Ştiu că şi ţie ţi-e dor de mine
Ştiu şi-mi doresc să vi,
Să nu mai fim copii
Şi să ne dăm o şansă, vino, să fim fericiţi.
       23 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu