Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 noiembrie 2022

PRIVESTE-MI SUFLETUL CUM PLÂNGE

      Priveste-mi sufletul cum plânge
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      De ce eşti rece cu mine
Nu vezi cum mă topesc de dor?.
Cum plânge sufletul în mine
Şi cum te strig să vi, şi să fi lângă mine.

      Şi azi mi-e gândul tot la tine
Şi nu te-ntrebi de ce?,
Că te iubesc, şi văd în tine
Un om frumos, şi îmi doresc,
Să fi aici cu mine.

      Nu mă trata aşa cu nepăsare
Mă doare rău că mă eviţi,
Îmi pare rău că nu apreciezi iubirea mea curată
Păcat că mă răneşti.
     12 Noiembrie.  2022

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu