Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 30 noiembrie 2022

NU MĂ ÎNDEPĂRTA

          Nu mă îndepărta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      De ce mă alungi?, eu te-am iubit
Şi am avut grijă de tine,
Am pus suflet, şi mi-am dorit
Să străluceşti, să fi regină.

      Cu ce-am greşit în faţa ta
De mă renegi şi nu îţi pasă,?
Eu te-am iubit şi încă te iubesc
Fată frumoasă.

      Eu am crezut în noi, în tine
Şi m-am visat mereu la braţul tău,
Şi mi-am facut visuri, voiam să fie bine
Să fim noi doi întodeauna.

      Şi toate s-au sfârşit de-odată
Repede visul s-a spulberat,
Tu mă alungi, nici nu mă bagi în seamă
Nu ţi-am greşit să merit asta.
       30 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu