Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 noiembrie 2022

INIMA TI-O PUN ÎN PALMĂ

      Inima ţi-o pun în palmă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Te iubesc minune dulce
Floarea sufletului meu,
Inima ţi-o pun în palmă
Te rog să nu o răneşti.

      Cred în tine, cred în noi
Tu eşti darul meu ceresc,
Dumnezeu mi te-a trimis
Şi din suflet te iubesc.

      Vor fi ploi, vor fi furtuni
Peste toate noi vom trece,
Te iubesc minunea mea
Inima ţi-o dăruiesc.
     6 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu