Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 noiembrie 2022

NE-AM ÎNTORS IAR ÎN TRECUT

       Ne-am întors iar în trecut.
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Au fost vremuri foarte grele
Chinuiţi de frig şi teamă,
Umiliţi în comunism
De tovarăşul de-atunci.

      Astăzi e ca în trecut
Iar furaţi şi umiliţi,
Pe-ntuneric şi în frig
Fără bani, batjocoriţi.

      Nu le pasă, n-au de ce
Ei au pensii şi salarii,
Freacă menta în parlament
Şi ne pun economii.

      Un om de rând nu are bani
Bătrânii sunt umiliţi,
Pensii mici, fără respect
Da au ei în parlament.

      Să nu faci căldură mare
Să stai şi tu pe răcoare,
Stinge becu, nu fa duşi
Parcă am fi nişte păpuşi.

      Nu uitaţi voi cei de sus
Că noi vă plătim salarii,
Cum v-am ales, aşa vă dăm jos
Voi nu meritaţi nimic

      Ne-aţi vândut ţara, pământul
Vieţile ne controlaţi
Nu sunteţi voi Dumnezeu
Sunteţi doar nişte rataţi.
       23 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu