Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 22 noiembrie 2022

MĂ LUPT CU INIMA♥MEA

           Mă lupt cu inima♥mea
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Ai renunţat la mine
Uşor, nai regretat,
Şi mi-ai lăsat durerea
Ce ma măcinat.

      Mi-ai stins visele toate
Povestea ce-o scriam,
Şi mi-a rămas durerea
Iubirii ce ţi-o purtam.

      Inima mea nu vrea
Să accepte ce se întâmplă,
Ea te iubeşte necondiţionat
Şi te vrea lângă mine.

      Mi-e greu şi mă frământ
Mă doare rău de dor,
De ce iubita mea,
De ce a fost aşa?.

      Să şti că te păstrez
În inimă şi-n suflet
Da, încă te iubesc
Mi-e tare greu că nu eşti lângă mine.

      Merg înainte, lupt
Să-mi găsesc fericirea,
Poate ai să revi
Aştept  să vină clipa,
Când te voi întâlni.
       22 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu