Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 15 noiembrie 2022

DIN DEZAMĂGIRI AM ÎNVĂŢAT

     Din dezamăgiri am învăţat
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      M-am aruncat cu, capul înainte
Nu am privit atent în jurul meu,
Mi-am zis că nimeni nu are nimic, cu mine
Şi nici un interes, să mă rânească, s-au să-mi facă rău.

      Şi toate astea m-au costat
Lacrimi, durere, suferinţă,
Trădări şi cicatrici în suflet
Inima frântă, a fost cumplit, dar e adevărat.

      Mi-am zis că nu toţi sunt la fel
Că trebuie să merg înainte,
N-am învăţat nimic, dinou am fost rănit
Şi iar am plâns şi-am suferit.

      Acum eu ochii bine i-am dedchis
Privesc mai mult ca niciodată,
La suflet, nu la trup şi vorba cea miroasă
Căci astea toate m-au rănit.
        15 Noiembrie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu