Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 3 noiembrie 2022

DE CE TE IUBESC?

           De ce te iubesc?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      M-am îndrăgostit de tine
Fără să vreau, să-mi propun,
Când ai venit lângă mine
Cu sufletul tău, tot plâns.

      Am crezut enorm în tine
Te-am divinizat enorm,
Mâţa mea, îngerul bun
Erai tot, inima mea.

      Ai plecat şi mai lăsat
Trist cu ochii plini de lacrimi,
Şi când te-ai intors la el
Mi-ai făcut o rană în piept.

      Plin de nervi şi deznădejde
Cu sufletul îndurerat,
Am strigat în gura mare
Te urăsc eşti profitoare.

      Mai ranit, am plâns întruna
Şi ţi-am spus tu să mă uiţi,
Să-mi ştergi numărul şi gata
De tine să nu aud.

      Dar degeaba, te iubesc
Nu pot liniştit să stau,
Eşti o fată minunată
Eşti in inimioara mea.

      Durerea şi rana adânca
Plânsul şi suspinul meu,
M-au făcut să strig la tine
Şi acum îmi pare rău.

      Mai gândeşte-te o clipă
Şti bine că te iubesc,
Nu fi rece, indiferentă
Vino, vino înapoi.

      Am să te iubesc mereu
Chiar de tu nu vrei să ști,
Nu am cum să te urăsc
Tu eşti permanent aici.
  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
        3 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu