Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 noiembrie 2022

TE IUBESC DINCOLO DE CUVINTE

      Te iubesc dincolo de cuvinte
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Te iubesc mă om frumos
Ştiu că-ţi vine greu să crezi,
Te ador şi nu glumesc
Tu eşti tot ce preţuiesc.

      Te iubesc şi azi ca ieri
Ca în ziua când te-am cunoscut,
Chear de mă mai enervez
Eu din suflet, te iubesc.

      Şi astăzi mai cred în noi
Eşti fiinţa cea mai dragă,
Nu mai tu mă împlineşti
Te iubesc fată frumoasă.

      Te-am pierdut şi am plâns mult
Măcinat de dor şi greu,
Lipsa ta m-a omorât
Mi-a fost greu.

      N-am lăsat să treacă o oră
Fără să îţi scriu un vers,
Am trimis gândul la tine
Tu să şti că te iubesc.

      Vino înapoi la mine
Fără tine nu sunt eu,
Te iubesc din inimă
Tu eşti sufleţelul meu
     TE IUBESC ENORM. ♥♥♥
         16 Noiembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu