Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 19 august 2022

TE IUBESC MÂŢA MEA

             Te iubesc Mâţa mea
       (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      E dulce şi frumoasă
Fata ce o iubesc,
E cea mai minunatã
E un înger ceresc.

      O cheamă  Georgiana
Ea este Mâța mea,
Mi-e dragă o iubesc
Din toată inima.

      E singura fiinţă care ştie să aline
Sufletul ce îmi plânge
Şi inima din piept
Şi ochii mei îi umple cu zâmbete.

     Nimeni nu e ca ea
Pe-acest pământ,în lume,
Aşa ca Mâța mea
Gingaşă şi dulce.

      Te iubesc mult,mi-eşti dragă
Tu eşti tot ce trăiesc,
Georgi,fată suavă
Ţie îţi multumesc,că esti aici.

      Iartă-mă,îţi greşesc
Nu îmi propun dar na,
Te rog stai lângă mine
Promit iubita mea,
Mă voi schimba.
        19 August.2022

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu