Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 august 2022

MĂ ARDE DORUL

                Mă arde dorul
    (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      Mă arde dorul rău în inimioară
Mă apasă rău în suflet,
Îmi curg din ochi lacrimi şiroaie
Şi totul e pustiu în jurul meu.

      Nu înţeleg ce s-a întâmplat
Ce-ai vrut defapt tu de la mine,
Mai amăgit nu ştiu de ce
Ca să te-npaci cu el,ţi-ai bătut joc de mine.

      Am investit în tine sentimente
Inima mea ţi-am pus-o-n palmă,
Nu m-am temut că îi vei face rău
Am fost convins că o vei îmbrăca-n iubire.

      De ce dacă știai că îl iubeşti
Mai lăsat să mă îndrăgostesc de tine,
Nu te-ai gândit că mă răneşti
Că plâng şi sufăr din iuubire.?

      Da te-am iubit ca un nebun
Sincer,curat,cu toată inima,
Te-am văzut îngerul divin,da Mâţa mea
Şi am crezut în tine.

      Atâtea vise mi-am făcut
Tu mai încurajat să cred în iele,
Doar amăgiri,cu mine sufletul ţi-ai vindecat
Şi te-ai întors la el,şi ai uitat de mine.

      Acum mi-au rămas amintirile
Şi dorul ce mă arde tare,
Sunt trist şi plâng,dar ce folos
Că nu mă vezi și nici nu îţi pasă de mine.

      Aşa a fost să se întâmple
Să te cunosc,să mă răneşti,
Mi-e dor şi plâng mi-e gândul doar la tine
Dar ce folos că tu eşti în braţele lui.
            13 August.2022

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu