Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 august 2022

E VINA MEA

            E vina mea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      E vina mea că m-am îndrăgostit de tine
Că am pus suflet, te-am iubit,
Că am crezut prea mult în vise
Și n-am privit la suflet ci la trup.

      E vina mea că te-am divinizat
Și-am căutat să te răsfăț,
Că mi-am dorit să râzi și să zâmbești
Să fi o zână Mâța mea.

      E vina mea că am crezut în tine
Că te-am văzut îngerul bun,
E vina mea că astăzi sufăr
Că m-am grăbit să îți ofer mai mult.

      Și pentru asta azi plătesc
Cu lacrimi grele care, curg șiroaie,
Mi-e inima cioburi în piept
Și suflețelul rău mă doare.

      Îți mulțumesc că azi mă chinui
Că tot timpul mai amăgit,
Tu fata căeia i-am dat viață prin poezie
Mă aruncat și m-a rănit. 
         10 August. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu