Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 august 2022

AM NEVOIE DE TINE

         Am nevoie de tine
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am nevoie de tine
Pentru că te iubesc mult,
Tu ești a mea fericire
Visul frumos împlinit.

      Am nevoie de un alint
Vreau să îmi spui că și tu,
Mă iubești și că ți la mine
Că ți-e dor, că împreună suntem fericiți.

      Vreau când mă strângi în brațe
Să te aud cum îmi șoptești,
Că mă iubești că ți la mine
Am nevoie, crede-mă, te iubesc.

      Vino mai aproape de mine
Vreau și eu să te simt,
Cum bate în pieptul tău cu iubire
Inima ta pentru mine.
         4 August. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu